Pozycjonowanie stron

Solidne i uczciwe SEO, które realnie pomaga Twojej firmie.

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google to stosowanie działań, których celem jest wprowadzenie Twojej strony na jak najwyższe pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania, dla słów / fraz kluczowych związanych z dziedziną Twojej firmy i oferty.

Dlaczego warto pozycjonować?

Internet i wyszukiwarka Google, Bing to główne miejsca, w których klienci poszukują rozwiązań, produktów i usług. Obecność Twojej firmy w pierwszej stronie wyników wyszukiwarki, dostarcza zainteresowane osoby na stronę lub sklep internetowy. Zdecydowanie zwiększa się wtedy “ruch”, czyli zapytania, telefony i sprzedaż

Ludzie najczęściej przeglądają kilka, kilkanaście pierwszych wyników wyszukiwania – jeżeli posiadasz stronę internetową, której tam nie ma – tracisz potencjalnych Klientów.

Wyniki wyszukiwania ewoluują, Google testuje „skrolowanie” wyników, zamiast po pierwszej dziesiątce przechodzenie do drugiej czy kolejnych stron wyników. Oczywiście najlepiej jest być jak najwyżej. Niemniej model ze „skrolowaniem”, ma ten plus, że ludzie przyzwyczajeni już do „skrolowania” w smartfonach, chętniej przewijają wyniki wyszukiwania i strony pozycjonowane na dalszych pozycjach, uzyskują większą szansę na odwiedziny. Znaczy to tyle, że pozycjonowanie opłaca się jeszcze bardziej, ponieważ dochodzenie do najlepszych wyników trwa długo, a „dzięki skrolowaniu” szybciej uzyskasz możliwości zwiększenia ruchu, w trakcie gdy strona będzie się piąć po pozycjach.

Pozycjonowanie strony fundamentem marketingu online.

Strona internetowa czyli wizytówka firmy w internecie, jako fundament marketingu online, jest oceniana przez algorytm wyszukiwarki, ale i przez klientów. A Google chce pokazać wysoko tylko jak najlepsze strony. Stąd rzetelne SEO przywiązuje dużą wagę do jakości strony i jej doskonalenia. Jednym z filarów pozycjonowania jest praca nad rozwojem strony, jej optymalizacji, poprawie funkcjonalności i zawartości merytorycznej.

Dzięki należytemu skupieniu i zaangażowaniu, dobrze poznaję model działania Twojej firmy i indywidualnie wdrażam lub podpowiadam najkorzystniejsze rozwiązania. Na przykład takie jak: uporządkowanie struktury menu i oferty, dodanie wartościowych podstron i informacji, zmiany UX, merytoryczna rozbudowa opisów, itp.

Działanie holistyczne w strategii pozycjonowania, ma na celu szerokie korzyści Twojego biznesu. Sprawia że klienci znajdują Twoją firmę oraz zwiększa prawdopodobieństwo interakcji klienta z Twoją firmą.

Pozycjonowanie stron w naturalnych wynikach, daje wyższe konwersje klientów.

Przyjrzyj się temu jak wyglądają wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Miejsca na górze zarezerwowane są dla reklam Google Ads czy to tekstowych, czy produktowych, o ile się pojawią. Wszystko poniżej to tzw. naturalne wyniki wyszukiwania. Czyli pozycje dla stron internetowych + zależnie od rodzaju i kontekstu zapytania, możliwe dodatki takie jak: wyniki graficzne (obrazkowe), wyniki z mapką, gotowe definicje, pytania i odpowiedzi, newsy czy wiadomości. Skuteczne pozycjonowanie stron przyczynia się do tego, że informacje o firmie pojawiają się nie tylko w postaci tradycyjnej pozycji strony, ale mogą też wystąpić właśnie w formatach niestandardowych (grafika, mapka, odpowiedzi itp.)

Obecność strony w top10 naturalnych wyników wyszukiwania Google, gwarantuje wartościowy ruch. Statystyki wskazują, że klienci trafiający z naturalnych wyników wyszukiwania, są bardziej konwersyjni (kaloryczni), czyli dłużej przebywają na stronie i dokonują więcej “akcji” (kontaktu, zapytania, zakupu, itp.)
Im wyżej, na lepszej pozycji jest strona, tym lepiej. Jednak w bardzo wielu branżach przebywanie w początkowych wynikach, nawet na nieco dalszych pozycjach, również jest wartościowe. Ponieważ klienci często przeglądają co najmniej kilka witryn, przewijają wyniki wyszukiwarki, porównują oferty i szukają najodpowiedniejszego rozwiązania dla siebie.
Dlatego SEO jakie Ci proponuję, skupia się na osiąganiu pozycji oraz dba o jak najlepszą jakość strony. Ponieważ dobra strona skonwertuje klienta, a o to najbardziej chodzi.

Twoja strona widoczna na wiele fraz kluczowych.

Rzetelne seo przekłada się na szeroką obecność strony, dla wielu fraz kluczowych związanych z Twoją ofertą. Merytoryczne wzbogacenie strony zwiększa jej jakość i potencjał. Merytoryczne wzbogacenie, czyli zadbanie o ilość i jakość treści, interesujących i wartościowych dla użytkownika/klienta. Szeroko opisane zagadnienia, naturalnie zawierają różne słowa i zwroty. Dzięki czemu wyszukiwarka uznaje taką stronę, za odpowiednią do pokazania dla klientów wpisujących w różny sposób, zarówno krótkie jak i długie frazy/zapytania. Co ostatecznie generuje duży i wartościowy ruch.

Korzyści ze współpracy z indywidualnym Specjalistą SEO:

  • Doświadczenie, które daje Ci przewagę. (Ponad 15 lat w branży SEO/pozycjonowania)
  • Zaufanie, dzięki któremu jesteś spokojny. (Uczciwość i rzetelność)
  • Dopasowanie, dzięki któremu udaje się zacząć. (Elastyczna i indywidualna współpraca)
  • Szacunek. (Normalna umowa, na dowolny okres, bez kruczków i powikłań)
  • Efekty, które widzisz. (Zaangażowanie i solidna praca, potwierdzona raportami)

Jakie różnice odczujesz wybierając Corseo:

Jeśli nie jesteś zwolennikiem korpo oraz zależy Ci na indywidualnym i sensownym podejściu. A także kimś, kto wkłada do pracy zaangażowanie i serce – to jesteś w dobrym miejscu!

Indywidualne podejście do pozycjonowania
Indywidualne podejście do Twojego interesu

Cały proces seo jest wykonywany i nadzorowany osobiście przez specjalistę, z którym rozmawiasz od pierwszego kontaktu. Nie ma przemiału, ani rozwodnienia odpowiedzialności.

Wielu Klientów doświadcza rozczarowań związanych z “korporacyjnym ładem” i podejściem łatwego zysku, charakterystycznym zresztą nie tylko w branży seo. Rozczarowania wypływają po czasie, a wynikają z modelu działania firm, w których działy operacyjne są odseparowane i nierówno rozłożone, ważne zadania bywają zlecane na zewnątrz, brakuje komunikacji, spójności i odpowiedzialności.

Corseo jest przeciwnością takich praktyk – preferuję indywidualną i zaangażowaną relację.

Uczciwość i rzetelność pozycjonowania
Uczciwość i rzetelność.

Połączenie etyki i pasji do pozycjonowania, daje zaufanie.

Nie przechodzi mi przez gardło obiecywanie gruszek na wierzbie. Czy wykręcanie turbo ofert, dających tak wiele, za tak mało. Albo przesyłanie pięknych raportów-zapychaczy, które niby robią wrażenie, ale niewiele faktycznie mówią o zrobionej robocie.

Wyrugowanie etyki i nastawienie na zysk jak najmniejszym kosztem, jest modne.. Ale nie znaczy że dobre.

Preferuję długotrwałą współpracę, opartą na poszanowaniu, uczciwości i rzetelnym działaniu.

Jasne zasady pozycjonowania
Jasne zasady.

Prosta umowa i klarowna współpraca dla Twojego bezpieczeństwa. 

Firmy seo potrafią mieć zawikłane umowy, regulaminy, różne obostrzenia i klauzule. Bywa tak, że mimo prowadzenia słabych działań, przy umowach rocznych czy dwuletnich, praktycznie nie ma możliwości oswobodzenia się z takiej „współpracy”. To frustrujące i dość często spotykane.

W Corseo czas umowy zależy od Ciebie i możesz ją wypowiedzieć w dowolnym momencie. Jasno też określamy cele współpracy i jej przebieg. A co miesiąc otrzymujesz czytelny raport z wykazem przeprowadzonych prac.

efekty seo Corseo
Efekty.

W seo wygrywa jakość i solidna praca.

Bazując na latach doświadczeń, wiem że nie sprawdzają się tzw. „drogi na skróty”, ani połączenie trójkąta “dobrze, szybko, tanio”.

Żeby uzyskiwać dobre i długoterminowe efekty, potrzeba skupienia i zaangażowania. Nie pracuję jak korporacja, nie mam setek, ani dziesiątek klientów. Jako specjalista seo współpracuję z ograniczonym wachlarzem klientów, aby każdemu poświęcić czas i uwagę.

Szeroka wiedza, doświadczenie, etyka oraz zaangażowanie, to wartości, które zaprocentują na Twoje efekty.

Co Inni mówią o Corseo:

Zaufanie to filar naszej współpracy.

„Działamy w przemysłowej branży b2b. Dzięki pracy Corseo, nasza strona wspięła się z niebytu internetowego na czołowe pozycje, pod frazami na których nam zależało, ale i pod innymi, o których nawet nie marzyliśmy. Doceniamy przede wszystkim solidność i wczucie się w potrzeby naszej firmy. Dzięki temu mamy przyjemność traktować Corseo jako zaufanego Partnera biznesowego.”

Łukasz

„Po dwóch nieudanych i niestety przydługich przygodach z dużymi i “profesjonalnymi” agencjami, trafiliśmy pod skrzydła specjalisty z Corseo. Różnica jest kolosalna! Nasza strona została uporządkowana. Wdrażane są konkretne pomysły i rozwiązania, które już przynoszą efekty. Jestem pod wrażeniem szerokiej wiedzy, doświadczenia, a także poziomu relacji. Widzę, że jesteśmy w dobrych rękach. Polecam każdemu, uczciwy i profesjonalny specjalista to dziś złoto.”

Jacek

„Cenię współpracę z ludźmi zaangażowanymi w to co robią. Uczciwe stawianie spraw od początku i konkretna rozmowa, są dla mnie najważniejsze. Pozycjonowanie mojej firmy rozpoczęło się z niewielkim budżetem, ale pozytywne efekty przełożyły się na klientów i możliwości szerszego inwestowania w reklamę w internecie. Później firma rozkręciła się na dobre. Serdecznie polecam współpracę z Corseo.”

Aleksandra

Jak współpracujemy:

  1. Rozmawiamy o celach do realizacji i najdogodniejszym dla Ciebie modelu współpracy.
  2. Otrzymujesz ofertę obsługi seo / pozycjonowania, dopasowaną do sytuacji.
  3. Domawiamy ewentualne szczegóły oraz ostateczną umowę.
  4. Rozpoczynam realizację umowy pozycjonowania.
  5. Przeprowadzam audyt seo strony.
  6. Stronę optymalizuję, technicznie oraz treściowo.
  7. Cyklicznie prowadzę działania pozyskujące jakościowe linki do strony.
  8. Cyklicznie sprawdzam i ulepszam optymalizację seo strony.
  9. W comiesięcznych sprawozdaniach, otrzymujesz raporty z prac i postępów.
  10. Rozliczanie za obsługę na fakturę VAT w cyklach miesięcznych (lub zależnie od ustaleń).
Umów konsultację

Jeśli coś Cię nurtuje, sprawdź najczęstsze Pytania i Odpowiedzi:

FAQ

Jaki jest model rozliczania na pozycjonowanie stron?

Generalnie rozliczanie w cyklach miesięcznych. Po każdym miesiącu otrzymujesz fakturę na stałą ustaloną kwotę oraz raporty z wykonanych prac. Opcjonalnie model płatności może być mieszany, otrzymujesz fakturę na niższą stałą kwotę + dodatkowe kwoty za uzyskanie konkretnych pozycji na konkretne frazy. W grę mogą też wchodzić inne modele rozliczania, dokładnie ustalone między nami.

Ile czasu czekam na efekty pozycjonowania?

Pierwsze efekty w postaci ruchów wzrostowych, odczuwalne są po pierwszych kilku tygodniach. Natomiast osiąganie topowych pozycji – uogólniając, trwa ok. kilka-kilkanaście miesięcy. Czas pojawienia się efektów zależy od konkurencyjności branży oraz wielu innych czynników.

Czy podpisujemy umowę i na jaki czas?

Tak podpisujemy umowę. Na dowolny okres. Łącznie z opcją automatycznego comiesięcznego przedłużania, z możliwością jej przerwania w każdym momencie, mającego skutek na koniec danego miesiąca rozliczeniowego. Są to bardzo bezpieczne zasady.

Co wpływa na cenę pozycjonowania?

Przede wszystkim konkurencyjność. (Branża, ilość podobnych firm, obszar działalności, ogólnopolski, lokalny, małe miasto, duże miasto).
Następnie poziom rozbudowania oferty i ilość fraz oraz ich potencjał. Wąska działalność skupiona wokół wypozycjonowania strony na kilka-kilkanaście powiązanych fraz wymaga mniej nakładów niż szersza oferta i działalność na kilkadziesiąt-kilkaset fraz.
Im większa konkurencyjność oraz szerokość tematyczna (ilość fraz) tym więcej pracy i zasobów przy pozycjonowaniu oraz adekwatna cena do tych nakładów.

Dlaczego porównywanie “suchych liczb” z ofert konkurencyjnych firm seo, nie jest najlepszym sposobem wyboru wykonawcy pozycjonowania?

Ponieważ np. w kwestii linkowania strony, “50” to więcej niż “10”, a nie wiesz co dokładnie kryje się za tymi liczbami. 50 linków miesięcznie, może w praktyce okazać się sporą ilością spamu, z tzw. “śmieciowych” serwisów. I wtedy liczbowo linków będzie zdobywanych więcej, ale ich wpływ będzie gorszy niż 10 linków jakościowych. W seo zdecydowanie ma znaczenie jakość, a nie ilość. Przeczytaj też info z pytania: “Jak odróżnić jakościowe pozycjonowanie od marnego?”

Jak odróżnić pozycjonowanie dobrej jakości od marnego?

Rzetelne seo zaczyna się już od oceny strony i pracy nad jej jakością, funkcjonalnością oraz merytoryką. Jeżeli w tych kwestiach nie pojawiają się żadne prace i rekomendacje, to zapewne pozycjonowanie będzie słabe. Solidne pozycjonowanie to też budowanie wartościowego profilu linkowego, gdzie w skrócie, chodzi o jakość, a nie ilość, np. link z uznanego serwisu, tematycznie bliskiego danej stronie, jest dużo bardziej wartościowy, niż 50 linków ze sztucznie przygotowanych, rozbieżnych tematycznie stronek czy presell page.

Strona internetowa z pozycjonowaniem – Czy tworzysz strony internetowe?

Tak, projektuję i wykonuję też strony internetowe, strony firmowe. Strony estetyczne, funkcjonalne i przystosowane do pozycjonowania. Więcej o wykonaniu stron dowiesz się na tej podstronie: strony internetowe budowa.

Do dzieła! Porozmawiajmy:

Zadzwoń lub napisz: 737 198 729 kontakt@corseo.pl

Umów konsultację