Jeśli coś Cię nurtuje, sprawdź najczęstsze Pytania i Odpowiedzi:
FAQ
Generalnie rozliczanie w cyklach miesięcznych. Po każdym miesiącu otrzymujesz fakturę na stałą ustaloną kwotę oraz raporty z wykonanych prac. Opcjonalnie model płatności może być mieszany, otrzymujesz fakturę na niższą stałą kwotę + dodatkowe kwoty za uzyskanie konkretnych pozycji na konkretne frazy. W grę mogą też wchodzić inne modele rozliczania, dokładnie ustalone między nami.
Pierwsze efekty w postaci ruchów wzrostowych, odczuwalne są po pierwszych kilku tygodniach. Natomiast osiąganie topowych pozycji – uogólniając, trwa ok. kilka-kilkanaście miesięcy. Czas pojawienia się efektów zależy od konkurencyjności branży oraz wielu innych czynników.
Tak podpisujemy umowę. Na dowolny okres. Łącznie z opcją automatycznego comiesięcznego przedłużania, z możliwością jej przerwania w każdym momencie, mającego skutek na koniec danego miesiąca rozliczeniowego. Są to bardzo bezpieczne zasady.
Przede wszystkim konkurencyjność. (Branża, ilość podobnych firm, obszar działalności, ogólnopolski, lokalny, małe miasto, duże miasto).
Następnie poziom rozbudowania oferty i ilość fraz oraz ich potencjał. Wąska działalność skupiona wokół wypozycjonowania strony na kilka-kilkanaście powiązanych fraz wymaga mniej nakładów niż szersza oferta i działalność na kilkadziesiąt-kilkaset fraz.
Im większa konkurencyjność oraz szerokość tematyczna (ilość fraz) tym więcej pracy i zasobów przy pozycjonowaniu oraz adekwatna cena do tych nakładów.
Ponieważ np. w kwestii linkowania strony, “50” to więcej niż “10”, a nie wiesz co dokładnie kryje się za tymi liczbami. 50 linków miesięcznie, może w praktyce okazać się sporą ilością spamu, z tzw. “śmieciowych” serwisów. I wtedy liczbowo linków będzie zdobywanych więcej, ale ich wpływ będzie gorszy niż 10 linków jakościowych. W seo zdecydowanie ma znaczenie jakość, a nie ilość. Przeczytaj też info z pytania: “Jak odróżnić jakościowe pozycjonowanie od marnego?”
Rzetelne seo zaczyna się już od oceny strony i pracy nad jej jakością, funkcjonalnością oraz merytoryką. Jeżeli w tych kwestiach nie pojawiają się żadne prace i rekomendacje, to zapewne pozycjonowanie będzie słabe. Solidne pozycjonowanie to też budowanie wartościowego profilu linkowego, gdzie w skrócie, chodzi o jakość, a nie ilość, np. link z uznanego serwisu, tematycznie bliskiego danej stronie, jest dużo bardziej wartościowy, niż 50 linków ze sztucznie przygotowanych, rozbieżnych tematycznie stronek czy presell page.
Tak, projektuję i wykonuję też strony internetowe, strony firmowe. Strony estetyczne, funkcjonalne i przystosowane do pozycjonowania. Więcej o wykonaniu stron dowiesz się na tej podstronie: strony internetowe budowa.
Do dzieła! Porozmawiajmy:
Zadzwoń lub napisz: 737 198 729 kontakt@corseo.pl