Reklamy Google Ads

Od strategii po realizację kampanii reklamowych Google Ads.

System reklamowy Google Ads pozwala bardzo szeroko promować firmę i stosować różne kanały dotarcia do Klientów. Od reklam w wynikach wyszukiwania, zarówno treściowych jak i produktowych. Przez graficzne i dynamiczne reklamy w portalach, blogach i YouTube. Po reklamy w poczcie Gmail. Zależnie od wyznaczonego celu jaki chcesz osiągnąć oraz budżetu, przedstawiam odpowiednią strategię, dobierając i konfigurując kampanię reklamową Ads.

Najważniejsze zalety reklam Google Ads:

  • Wszystkie typy reklam Google Ads są przede wszystkim szybkim sposobem dotarcia do klientów. Po konfiguracji kampanii i zasileniu budżetu od razu odczuwasz efekt.
  • Masz kontrolę nad budżetem i dokładnie wiesz, jak inwestycja przełoży się na ilość wejść na Twoją stronę.
  • Najczęstszy model płatności za reklamy, to płatność za kliknięcie w reklamę i wejście na stronę, więc każde wydane pieniądze przekładają się na potencjalnego klienta.
  • System reklam Google Ads umożliwia Ci dotarcie do klientów, którzy “szukają” (reklama w wynikach wyszukiwania). Oraz do klientów, którzy potencjalnie zainteresują się ofertą (reklamy na portalach, YT, blogach, itp.)
  • Dzięki odpowiednim konfiguracjom, reklamy Ads są bardzo mierzalne. Wiesz, ile osób zobaczyło reklamę, ile osób weszło na stronę, ile osób wykonało akcje/ konwersje, np. zakup, wysłanie zapytania, itp.
  • Reklamy Google Ads uzupełniają pozycjonowanie, są świetnym dodatkowym kanałem docierania do klientów. Np. stosuje się je, aby zaistnieć w wynikach wyszukiwania na frazy, dla których strona jeszcze nie osiągnęła wysokich pozycji organicznych z pozycjonowania. Lub stosuje się reklamy produktowe, aby klient od razu wszedł na konkretny produkt, którego szuka. Albo konfiguruje się reklamy graficzne, aby zainteresować klienta nowymi produktami czy ofertą.

Jak współpracujemy:

  1. Rozmawiamy o celach do realizacji i najdogodniejszym dla Ciebie modelu współpracy.
  2. Otrzymujesz ofertę obsługi reklam Google Ads dopasowaną do sytuacji.
  3. Domawiamy ewentualne szczegóły i elementy oferty oraz ostateczną umowę.
  4. Rozpoczynam realizację umowy.
  5. Konfiguracja reklam odbywa się na Twoim koncie Ads jeżeli je masz lub na nowym indywidualnym koncie reklamowym.
  6. Budżet kampanii zasilany jest z Twojego konta bezpośrednio. (FV za pieniądze zainwestowane w reklamy Google Ads otrzymujesz bezpośrednio z Google)
  7. Cyklicznie sprawdzam i optymalizuję kampanie Ads.
  8. W comiesięcznych sprawozdaniach, otrzymujesz raporty z prac i postępów, wraz z raportem liczbowym; wyświetleń, kliknięć, kosztów i konwersji.
  9. Rozliczanie za obsługę zgodnie z ustaleniami z umowy, na fakturę vat w cyklach miesięcznych (lub zależnie od ustaleń).

Do dzieła! Porozmawiajmy:

Zadzwoń lub napisz: 737 198 729 kontakt@corseo.pl

Umów konsultację