Strona internetowa = obraz firmy. Strona firmowa to często pierwszy styk Klienta z firmą i jej ofertą. Na stronie dokonują się decyzje czy Klient się zainteresuje, czy zaufa, czy wyśle zapytanie lub zadzwoni? Klient przez pryzmat doświadczenia ze stroną (czy sklepem) dokonuje oceny firmy. Dlatego jej wygląd, użyteczność i merytoryczna zawartość jest tak ważna. Bez dobrej strony internetowej, działania marketingowe są mniej skuteczne.
Wykonuję strony firmowe, które dobrze wyglądają, są użyteczne i szybkie oraz gotowe do osiągania topowych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania.
Tworzenie stron internetowych zoptymalizowanych do pozycjonowania wymaga połączenia wiedzy kilku dziedzin. Designu i UX, wiedzy sprzedażowo-biznesowej oraz doświadczenia SEO. Łączę te kompetencje i przeistaczam w spójne realizacje stron internetowych dla firm.
Dobrze zrobiona strona internetowa to świetny fundament do działań marketingowych. Szybko działająca i przejrzysta strona firmowa dobrze się pozycjonuje. Przemyślana i dopracowana zawartość merytoryczna, jest doceniana przez algorytmy wyszukiwarki oraz przekonuje Klienta.
Zadbanie o dobrej jakości stronę internetową to jedna z najlepszych inwestycji dla firmy. Nie wszyscy to rozumieją, więc skorzystaj z tego faktu i zdobądź przewagę dzięki świetnej stronie firmowej.
Czy zależy Ci aby strona firmy dobrze się pozycjonowała i zdobywała klinetów?
Jeśli tak, jesteś w dobrym miejscu. Strona internetowa przedstawia firmę i ma zdobywać klientów. Aby klienci w ogóle do niej dotarli musi być wysoko w wynikach szukania. Strona dobrze przygotowana do pozycjonowania nie powinna zawierać obciążających „wodotrysków”. Natomiast ma być użyteczna i skuteczna.
Co znaczy, że:
- Strona ma perfekcyjnie funkcjonować na ekranie smartfona. (statystycznie więcej ludzi odwiedzi ją z telefonu niż z komputera). Wyszukiwarki właśnie z tego faktu, rygorystycznie oceniają strony pod kątem szybkości działania, czytelności, łatwości poruszania, itp. Gdy strona jest dobra na telefon, na komputery siłą rzeczy również.
- Wygląd i architektura informacji na stronie internetowej muszą być skorelowane z branżą, celami jakie firma chce osiągać oraz wymaganiami seo. Strona musi mieć czytelną strukturę, wartościowe informacje/treści oraz elementy skłaniające i ułatwiające Klientowi podjęcie akcji – kontaktu. Merytoryka, łatwość poruszania się i ciekawa-adekwatna warstwa graficzna, daje obraz strony – firmy, jako najlepszej odpowiedzi dla Klienta.
- Strona skuteczna – pracuje dla firmy. Najlepiej wtedy, gdy jest wysoko wypozycjonowana w Google. Dla wielu firm pozyskiwanie klientów z internetu jest kluczowe, ważne i rozwojowe. A nawet w branżach, gdzie relatywnie się tak nie wydaje, wypozycjonowana strona przynosi nowych klientów, wpływa na prestiż firmy na rynku, rozpoznawalność, itp. Zatem skuteczna strona musi być budowana w sposób przyjazny wyszukiwarkom/pozycjonowaniu. Musi być zoptymalizowana i gotowa do działań pozycjonerskich.
Łączę wiedzę z designu i UX, z szeroką wiedzą sprzedażowo-biznesową oraz z praktycznym doświadczeniem SEO.
Do realizacji strony internetowej zawsze podchodzę indywidualnie i tak jakby to miała być strona mojej firmy. Możesz liczyć na zaangażowanie i solidność.
Jak współpracujemy:
- Rozmawiamy o celach do realizacji i najdogodniejszym dla Ciebie modelu współpracy.
- Otrzymujesz ofertę wykonania strony internetowej dopasowaną do sytuacji.
- Domawiamy szczegóły współpracy, (zdjęcia, grafiki, treści do strony możesz dostarczyć lub wszystko będzie po mojej stronie).
- Przygotowuję i prezentuję Ci koncepcję strony.
- Buduję stronę do działającej wersji roboczej, którą prezentuję Ci do akceptacji.
- Uruchamiam stronę pod domeną.
- Rozmawiamy o ewentualnych dalszych działaniach reklamowych – pozycjonowanie, reklamy Ads, itp.
Do dzieła! Porozmawiajmy:
Zadzwoń lub napisz: 737 198 729 kontakt@corseo.pl